"Deze keer eens geen Noorderlicht, maar foto’s van prachtige bliksemschichten boven onze basiliek. Het was de moeite waard om voor op te blijven", zo verzekert Marthe Roosen, de maakster van deze imposante nachtelijke beelden boven het Oirschotse. "Het is maar goed dat de basiliek een bliksemafleider heeft!", zo weet Marthe.
Algemeen
